Salade a la Kelly

Het is al een hele tijd geleden dat wij een artikel op Lunchlovers plaatsten. De enige reden die wij daarvoor kunnen geven is dat het project om een blog bij te houden voorbij is en omdat wij het erg druk hebben met andere projecten voor onze studie. Vandaag hebben we eindelijk weer een nieuw recept voor een salade!

De salade die ik vandaag aan jullie laten zien is er een die mijn vriendin Kelly altijd maakt als ik bij haar kom eten. Eigenlijk is het een heel gemakkelijk recept en daarom deel ik hem vandaag met jullie!

Dit heb je nodig voor één salade:

  • 50 gram ijsbergsla
  • 1 eetlepel slasaus
  • 0,5 augurk
  • 10 zilveruitjes
  • 4 cherrytomaatjes

Bereiding:

Was de sla en vul je saladebak met de sla. Vul een klein bakje met slasaus.

DSC07191

Snij een augurk door de helft. Ik had een hele grote augurk en besloot daarom dat ik aan een halve augurk in mijn salade wel genoeg zou hebben. Snij deze in kleine stukjes en gooi dit samen met de zilveruitjes in je saladebak. Snij 4 cherrytomaatjes door midden en doe deze ook in de saladebak.

Zo gemakkelijk is dit recept. Je kunt deze salade gemakkelijk maken omdat bijna iedereen deze ingrediënten standaard in huis heeft. Geen cherrytomaatjes? Een gewone tomaat kan natuurlijk ook.

DSC07208

Welke lunch zit er vandaag in jouw schooltas? Eetsmakelijk!

Geef een reactie

